DYŻUR TELEFONICZNY DLA RODZICÓW
Środa
11.30 – 12.00 p. Marta
11.30 – 12.30 p. Marzenka
🌸🌸🌸🌸🌸
WITAM SERDECZNIE RODZICÓW
I WSZYSTKIE MOTYLKI!!!
Ćwiczenia artykulacyjne „Zwierzaki rozmawiają”.
Dziecko słucha piosenki "
Stary Donald farmę miał" i naśladuje odgłosy różnych zwierząt
domowych . Usprawnianie mięśni narządów mowy.
Ćwiczenie percepcji wzrokowej.
R. pokazuje dziecku obrazki
zwierząt ze zwierzętami w książce / lub obrazki
prezentowane w zajęciu matematycznym poniżej i
opisuje jedno z nich, np. Mam na myśli takie zwierzę, które jest żółte i ma
dwie nogi. Dziecko próbuje odgadnąć, o
którym zwierzęciu mówi R./ Rozwijanie spostrzegawczości i logicznego myślenia
Dziecko ogląda obrazki . Rodzic prosi :
Wskaż zwierzęta ,które maja :
-
cztery nogi,
- dwie nogi
Zabawa ruchowa „W zagrodzie”
pomoce : kartki lub inne
przedmioty w kolorze żółtym i niebieskim
Rodzic dzieli
dywan za pomocą skakanki na dwie części: w jednej części zwierzątko -
dziecko mieszka , a w drugiej (w zagrodzie) swobodnie spaceruje. Gdy R.
pokazuje żółty kolor - oznaczający dzień, zwierzątko wychodzi do zagrody,
gdy pokazuje niebieski kolor- oznaczający noc – zwierzątko
chowa się do domu. Zabawę powtarzamy kilka razy.
Lepienie z plasteliny zwierzątek z
wiejskiego podwórka i wykonanie makiety podwórka.
Plastelina - ulepcie z
plasteliny zwierzęta wiejskie. Na kartce papieru zróbcie makietę, umieśćcie na
niej Wasze zwierzątka / Może inni członkowie rodziny też ulepią swoje
zwierzątka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz