DYŻUR
TELEFONICZNY DLA RODZICÓW
Piątek
11.00
– 11.30 p. Marta
10.30
– 11.30 p.
Marzenka
😀😀😀😀😀
„Każdy
jest inny”- piątek, 5 czerwca 2020r. / realizacja podstawy
programowej
WITAM RODZICÓW
I WSZYSTKIE MOTYLKI!!!
Rozmowa- „Dzieci
mają swoje prawa’”
Rodzic
wyjaśnia, ze dzieci maja swoje prawa. Dokładnie opisuje
je obwiązująca na świecie umowa - „Konwencja o
prawach dziecka” . Kraje, które ją podpisały, muszą
przestrzegać zawartych w niej praw. Każde prawo jest ujęte w
osobny punkt, który w akcie prawnym .Oto one:
Zabawa
ruchowa do piosenki „Wszystkie dzieci nasze są”
W
rytm piosenki dziecko swobodnie porusza się po dywanie. Na refren
piosenki „Wszystkie
dzieci nasze są…..” klaszcze
w swoje dłonie, podskakuje , robi obroty wokół siebie i
wyskakujemy w górę. Powtarzamy to samo w każdej zwrotce piosenki.
Ćwiczenia
oddechowe – „dmuchanie na gorące”
Dziecko
wyobraża sobie ,że trzyma w ręku łyżkę gorącej zupy i dmucha,
żeby
ją ostudzić.
Zabawa
matematyczna
Rodzic mierzy wysokość ciała dziecka za pomocą miarki zawieszonej na
ścianie , informuje je, ile wynosi ten wzrost i zaznacza . Potem
tak samo zaznacza swój wzrost i innych członków rodziny .
Zadaniem dziecka jest określić, kto w rodzinie jest wysoki, a kto
niski.
Rodzic
prosi dziecko :
Pokaż
kto tutaj jest wyższy, a kto niższy?
Wskaż
dzieci tego samego wzrostu
Zabawa
ruchowa na tle piosenki „Koła autobusu krecą się…’’
https://www.youtube.com/watch?v=gs8gSN8PboA
Dziecko
słucha piosenki „Koła autobusu kręcą się” i rytmicznie
kreśli kola w powietrzu- najpierw jedną ręką, potem druga, a na
końcu obiema.
Zabawa
plastyczna „Czarujemy kółka"
Dzieci
kreślą duże koła ręką w powietrzu, palcem na plecach Rodzica,
na wewnętrznej stronie dłoni. Następnie starają się kreślić
kolorowe koła kredkami na kartkach . Po skończonej pracy każde
koło ozdabiają według własnego pomysłu /dorysowują oczy, lub
inne elementy/
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!
Opracowała
i opublikowała – Anna Bogdan
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz