środa, 29 kwietnia 2020

Książka moim przyjacielem



Środa
Dyżur telefoniczny dla rodziców

9.00 – 10.00 p. Marzenka
10.00 – 11.00 p. Marta



Dzień dobry!!!

Witają się rączki – przywitaj się dłonią
Witają się stopy – dotknijcie się stopami
Witają się łokcie – zetknijcie się łokciami.
Witają się paluszki – dotknijcie się paluszkami

Magiczna książeczka” – zabawa matematyczna

Potrzebne Ci będzie krzesło i książeczka. Postaw krzesło na środku pokoju i postępuj zgodnie z poleceniem rodzica. Musisz położyć książkę we wskazanym miejscu:

*Połóż książkę na krześle
* Połóż pod krzesłem
*Połóż za krzesłem
*Połóż obok krzesła
*Trzymajcie książkę nad krzesłem

Karta pracy – książka str 133

Otocz pętlami tylko te książki, które leżą na krzesłach.

Porządki w kąciku książki” – wspólne porządki z mama i tatą na półce.

Przeglądnij i zobacz czy wszystkie książki są w dobrym stanie, jeśli nie to razem z rodzicami wspólnie skejcie rozerwane strony.

Poczytaj mi mamo,poczytaj mi tato "
Chwila z książką” – wybierz swoją ulubioną książeczkę. Poproś mamę lub tatę żebyście ją wspólnie oglądnęli i przeczytali.


😀😀😀😀😀

W programie "Dzieci uczą rodziców", nasza placówka uczestniczy od
września 2019 r. zachęcamy do odwiedzenia strony





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz